KAŞ NASIL ŞEKİLLENDİRİLİR VE SARIMSAK KÜRÜ



Kaşlarım yıllardır aşağı doğru düşük doğumdan sonra yaşaığım dökülmeler son zamanlarda iyice canımı sıkmaya başlamıştı zaten gür olmayan kaşlarım artık şekil almıyordu. Baktım ki kuaförlerle bu sorunu çözemicem ufak bir araştırma yaptım ve sebi bebi bu viedosu ile karşılaştım gerçekten aydınlandım kadın bir harika dostum dedim içimden ve hemen işe koyuldum.Kaşımın boyunu, kavisin yerini,başlangıç yerini belirleyip beyaz kalem ile çizdim sonrasında ben kaşımı yukarı doğru taşımak istediğimden altlarını cımbız ile alıp şekillendirdim aslında uzatmak ve gürleşmesi için hiç dokunmamak lazım ama ben bu seferlik topladım.Sonra sarımsak kürünü yaptım 10 dakika bekletip ılık su ile yıkadım evet çok kokuyor ve yakıyor cildiniz hassas ise ciddi kızarıklar da olabilir ama ben kesinlikle işe yaradığını düşünüyorum. Eğer dermotolojik olarak herhangi bir sıkıntı yok ise denemenizi öneririm.1 ay uygulayıp sonucu yazarım.Sıra ile izlediğim yollar;
Önce aynaya bakıp kaşlarınızı tarayın;
 sonra sebinin yaptığı gibi doğru yerlere karar verin ve beyaz kalem ile çizin;
sonra bir cımbız ile alın;

sonra kürü uygulayın;



kolay gelsin :)


Hiç yorum yok