BU HAFTA NE YAPTIM Kİ ?

Evettt bu haftada bir ne yaptım postu yazdım çok şükür inşallah her hafta yazmayı planlıyorum artık bu hafta biraz alişveriş biraz dikiş birazda okuma vardı;
Oğluma doğum gününde diktiğim kırmızı tulum ilk kez ilik açtım bunu dikerken benim gibi acemiler için iyi bir başlangıç olabilir başta çok çöpe gitse de dikmekten vazgeçilmemeli bence bide ütülememe rağmen nasıl öyle kırışmış bilmiyorum kötü görüntü için kusura bakmayın lütfen... 

watsons yaptığım alışveriş;  palmolıve duş jelinde 1 alana 1 bedava kampanyası vardı kokuları da çok güzel . Saçımı kendim boyuyorum indirimde iken diplerim için bir tane aldım ve parfüm çok sevdim bayılarak kullanıyorum.

veee son olarak kitabım çalışan bir anne olarak parkta bahçede otobüste okudum hızlı bir okuma oldu çok sevdim.Her ebebeyne öneririm. 

Hiç yorum yok