EGEMENİN DİŞ BUĞDAYI


Aylaarr önce planladığım gün sonunda geldi. Aslında Egemen'in dişi çıkalı çok olmuştu ama kış, soğuk, mekan derken bu zamanlara kaldı. Her şeyini kendim yapıcam hevesi beni bitirse de çok içime sinen bir gün oldu. Çok eğlendim çok mutlu oldum bolca anı biriktirdim.
Cupcakeleri , buğdayı, pastasını ,süslerini kendim yaptım.
Cupcakleri ailemizin uslu oğlanı ardanın şu tarifinden tık tık
Pastasının pandispanya ve kremasını şu tariften yaptım tık tık  pandispanyayı ilk kez yaptım son 5 dk olsa fırının kapağını açmamak gerekiyormuş iyice kabaran kekim biraz söndü ama lezzeti güzeldi.Şeker hamuru süslemelerini bir gün önceden yaptık.son akşam pastacı kreması ile birleştirip dolaba attım.
El pankartları ve süsler için ise pintperst deki şablonlarla oluşturdum pintperest hesabım için tık
süslerin ve el pankartlarını renkli çıktılarını alıp arkalarına mukavvaya yapıştırdım.
Parmak izi tablosu için ise ayrıca bir yazı yazıcam
 










Hiç yorum yok