MASAÜSTÜ ÖNERİLERİ

Yahu;
Masaüstü nasıl yazılıyor bitişik mi yoksa ayrı mı ?
Hiç bilmiyorum GOOGLE amcaya da sormak istemedim neysek o bilmiyorum anacım....
Anlatım kuralları, yazım kuralları, anlatım bozukluklukları ben bilmiyor siz var ne diyor ama ben anlamıyor; uppuzun öğretim hayatımda hiç anlamadım anlayamadım inşallah egemen bana benzemez...

Şimdiiiii
Çalışma masamın üzerinde bir egemen etkisi var bu aralar 2016 takvimi yaptım geçenlerde birde silueti bu siluet fikrinden daha başka şeylerde yapıcam kafamda bikaç şey var bakalım...

2016 takvimini buradan indirdim tık
Özel günlere de; doğum günü oluuuuur yıl dönümü oluuur işaretler koydum ki alimallah babamız unutmasın....






   Siluetse ise egemen yandan çektiğim fotoğrafını kesip içini siyaha boyadım. Ağzını yüzünü yeriimm diye diye yaptım...















1 yorum

  1. ahhhh ne güzen bi yorum çok tsk eerim inallah benzeemz bana ya

    YanıtlaSil